fredag 6 februari 2009

Helg..

yes nu räknas det som helg, även om jag varit ledig i många dagar nu.. Idag har jag inte gjort så himla mycket faktist, var nere en sväng på byn förut och använde mitt presentkort på valdixi som jag hade fått från Björnen..:) han är så snäll han. kommer verkligen sakna honom nått enormt, Han flyttar ju snart om en månad ungefär, det känns tungt men jag hoppas vi kommer ses igen nån gång..:) iaf så köpte jag en klänning och ett par jeans utav pengarna, så nu är jag fin till imorgon med. Helt tack vare björn för pengar är något jag har lite utav just nu,.

Förresten ska jag jobba med på måndag, riktigt kul saknar barnen redan, de är så söta.. Sen så åker jag ju iväg på kryssning imorn så ni vet de , ni som försöker få tag i mig..:P

Tänkte ni skulle få se min fina klänning och mina skor till,























Jag och Elin kommer vara prinsess fina..:P

PUss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar