söndag 1 mars 2009

uppdatering..

yes, länge sen nu ja skrev något här, internet fungerar inte riktigt som det ska här ute och jag har haft så himla mycket att göra så jag har inte hunnit uppdatera bloggen. Idag så har vi städat hela huset, kan lova att det behövdes men de har nog aldrig varit så rent som det är nu, riktigt fint: även fast vi hjälptes åt tog det väldigt lång tid...
Efter det så åkte vi för att hämta Fs bil, så ja körde Bmw hem, de var väldigt nära att ja körde i diket, sjukt nära helt glashalt och ja körde inte alls fort men ja fick verkligen ratta som en tok men de gick vägen, hade ju inte varit så kul om bilen gick åt helvete nu när de har hänt,..Många som har varslas på Holmbo och jag undrar när skiten ska ta slut? ska alla bli uppsagde överallt är trött på den här krisen nu. När jag äntligen har flyttat hit ut igen efter typ 3-4 mån så kanske vi inte kan bo kvar, det vill jag inte.

Linus fyllde 18 år i helgen, kan man faan inte tro asså så sjukt, men han fick iaf en soda stream utav mig, något som både ja och linus tjatat om i flera år, så ja fick ta tag i de själv tillslut.
Håller förresten på att bli sjuk med kan inte svälja o har hosta,:S
blir så efter praktiken är tydligt, imorn ska ja in till norrk o plugga the hole day, efter de ska vi käka mat ja o linus med farmor, maja o olle. Grekiskt, de kan ja aldrig få för mkt utav de är ju så sjukt gott!
Förresten ska vi till agge bagge på lördag de ska oxå bli kul.:)

Om ni vet nått jobb, tveka inte att höra av er..:)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar