tisdag 17 mars 2009

bebis..

Idag fick en tjej i min arbetsgrupp barn.. de blev en lite siri, så himla mysigt hon har ju varit gravid under hela tiden när vi har pluggat och nu ska hon sluta. Lite tråkigt men ja har tänkte att vi kanske kan ha en lite påskfest för henne eller så, vet inte om alla är så på i gruppen men hoppas de..:) får träffa henne snart i Hope. Längtar tills jag med får bebis. men de dröjer väl..:S
Igår hade vi opponeringen på våran uppsats, helt ärligt var jag inte nöjd med den men de känns sjukt skönt att klara den helt så ja kan släppa den liksom, vill bara tänka framåt och klara d här två tentorna även om ja nog inte kommer göra de. Nästa gång de blir uppsats ska ja vara med maria, skönt att slippa åka in varje dag. Vet att jag själv valt att bo kvar hemma, men ja tycker ändå att man kan dela på platserna. Därför tycker ja vi kan ha festen här hemma eller hos maria, så de får se lite av viken med menar ja. Har siktat in mig så mycket på leva i världen tentan att ja int eens kollat den andra, vissa böcker har ja inte ens öppnat..:S så ja ska nog inte räkna med för mycket asså.
Men ja vill klara den! ja vill vill vill.
inte så lätt när de bara är två dagar emellan...:s vet inte riktigt hur de tänkte då asså.
faan, vill bara att veckan ska ta slut.. har pluggat hela dan men ja fattar ändå inget, de går inte in liksom, får väl ta o plugga imorn med hela dan.. så roligt har ja..-:S
Farmor fyller år idag förresten grattis till henne, sen är de ju datum 17 med som frans tyckte ja skulle komma ihåg så de har ja gjort nu..:P

Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara det, det vet ja för du är duktig!!! puss på dej hihi

    SvaraRadera
  2. Klart du snart ska få träffa henne, och jag är gärna med på en påskfest :)
    Sitter och håller tummarna för dig här hemma! kram

    SvaraRadera