måndag 23 mars 2009

My life..

is a rollercoster, eller hur de stavas..:p Länge sen ja skrev ja vet men de är så mycket så ja glömmer de ibland, har haft två tentor o plugga på som ni vet. Men ja vet inte, i fredags ringde frans hem o sa att hans pappa fyllde år, plus att vi sa hej då till björn så ja kan inte påstå att det blev så himla mkt pluggande, kom inte hem förrän vid 11 på kvällen så ja satte mig då o plugga men aa.. vi får se tänker inte ta de för givet någonting, vi får se om ja klarar den är inställd på att inte göra de!,
förresten då i fredags så for en utav mina bästa kompisar björn hem, usch så jobbigt de var, märktes på honom med att de inte var de roligaste han tyckte heller, men som ja sa till honom så säger ja inte hej då utan vi hörs! tänker inte förlora honom som vän.
Datorn har fått virus med känns inte så kul, fattar inte hur ja ska få bort de? sitter o lyssnar på snälla snälla, de var en utav mina favoriter, jätte bra text ju.
hur är de annars då? ja,,.. är väl glad över att skolan tar tag mer på allvar nu så ja har något o göra, blir så lat när ja bara går hemma vill inte de, tänker så mycket då, ja bor ju så långt ifrån alla andra, men även om ni bodde här skulle ja inte prata om mina innersta tankar med er.. det här kan ja inte prata med någon om, det är väl därför ja tänker på de så ofta tror jag. Jag hoppas detta tar slut snart, att ja försöker glömma o lägga de bakom mig,.. vilket år som helst nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar