onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Sitter och funderar på hur min blogg ska se ut, men jag tror ja precis hitta en bra mall för det med. Underbart! ska bara be august hjälpa mig med det med..:D
Shit va ont i huvudet och halsen ja har, börjar nog bli förkyld iaf.. fick ta mina sista små mynt till halstabletter idag med..:P
Sen hitta ja boken vi ska ha tills nästa vecka inne i skolans bokhandel, trodde aldrig att de skulle ha den. SÅ ja köpte den.. jävla skit att adlibris hann skicka den med.:S får ja två böcker. men får väl lägga ut den andra direkt ifall nån vill köpa den. Har lagt några andra böcker nu med så ja får lite money, det behövs.. ställde in tandläkarn med, orkar inte gå dit.. de gör så jävla ont ju.
katt vakt till helgen med, de ä bra björn du behöver hitta på något tycker ja! kul ska vi iaf ha på färjan kryssningen, för då ska ja supa ner dig och alla andra, och såklart mig själv.. faan va kul de ska bli, ska verkligen försöka se till att björn får de roligt då asså eftersom han tyvärr snart flyttar..:(

Tänk för ett år sedan, så bra allt var då. Bara ta en fest i lägenheten o sen bowling o sist utgång, nästa gång det sker så ska ja ta vara på allt.. I promise..

Bye for nu..

förresten glöm ej handbollen och efter de semester svenskar, mkt från patong där vi var, himla kul faktist och kolla efter burger king, där bodde vi!.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar