onsdag 7 januari 2009

Ramlar--

Jag sitter o lyssnar på en massa gammal håkan musik, de är verkligen sommar. Lyssnar på ramlar, lite sådär att man ska ta allting som de kommer och bara låta de va skit i allt.
Tänk om ja var en sådan person som bara kunde skita i att tänka långsiktigt., de ska ja försöka bli. Och bara ta en dag i taget och inte bestämma mitt liv mer än de nödvändigast.. Gud så lätt allt skulle vara då..
Sitter här med ett flin på läpparna, länge sen sist.. Faan nu ska ja försöka vara glad jämt, ja har ju inte så mycket att vara ledsen för egentligen allt löser sig, oavsätt..

En vän med en bil vadå sommar och jag tänker direkt på nygrillat kött och massa god mat, typiskt mig tänker alltid på massa god mat och en kall cider till... Den här sommaren ska bli min.

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar