torsdag 22 januari 2009

torsdag

Idag är de ju torsdag, en ledig dag för mig men ja känner mig lite små hängig ändå så de är väl bra att ja är hemma antar jag, känner att ja skulle behöva komma ut lite, och gå kanske men de är så jävla trist o göra de själv så ja lär väl sätta mig framför tvn iaf.:P Måste ju läsa en bok med tills nästa vecka på typ 300 sidor eller nått, har kommit en bit men den är inte så intressant så ja börjar tänka på nått annat så fort ja sätter mig med boken..
Förresten ska ja jobba om två veckor..:P kul va? de ringde mig så de känns ju himla roligt måste ja säga. iofs bara två dagar men himla kul att träffa barnen igen, skönt att komma ifrån skolan ett tag med även fast vi inte har så himla mycket just nu..:P
Har ja nått mer kul att skriva.. hm.. nae ja tror inte de faktist, vintern är tråkig blir alltid så deprimerad på vintern, längtar till våren och sommaren, köpa alla vår kläder igen, skinnjacka och vårskor.. I miss it! men de kommer snart igen,

ska väl sätta mig med boken då..:S

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar