onsdag 14 januari 2009

finally

Äntligen, är denna helvetes kurs över..Fy faan va trött ja är, känns som att allting bara släppte nu när ja kom hem. Har fixat de sista muntliga nu och allt är inlämnat, så skönt! Fast de betyder ju inte att ja kommer klara den här kursen, utan jag kommer nog få en hel del kompletteringar..suck. skrev ju inte igår men jag var faktist ute i huset igår med honom, laga mat o så sen sov vi där. Hade ingen tv men de fick ju gå ändå, tyckte de gick väldigt bra iaf utan tv.. Saknar huset ja,. min borg typ, mina 6 kvadrat här går ju inte direkt att jämföra med..:P Men om de blir som vi senast bestämt ska vi ju flytta dit igen, iaf o testa o se hur de går.. Nu vet alla mina vänner om de iaf, får se hur många av dem som kommer höra av sig till mig efter de här inlägget då..:P Men i slutändan är det ju ändå mitt beslut, och ja vet att ni stödjer mig oavsätt..

Snart börjar de dära nya på fyran om thailand, får ja ju inte missa.. om de var något ja hade blivit förrutom förskollärare så skulle de vara reseledare, tycker det verkar sjukt intressant..
Men aa.

Hej på er so long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar