söndag 4 januari 2009

night..

Mm klockan är snart halv 1, men ja är inte trött som vanligt. Har problem med att sova nu förtiden, håller på o göra ägg med är sjukt sugen på de så ja o linus ska fixa de nu.

Han åkte från mig precis, saknar honom redan men ja hoppas de inte tar lika lång tid innan vi ses igen. Det kändes bra när du var här, jävligt bra.. hoppas ja får känna så här ett tag nu så ja inte får något bakslag igen har blivit för mkt utav de på senaste tiden. Men ja vet att du gillade att vara här, eller asså träffa mig. Det vet ja. Men jag tyckte med att de var bra att du åkte hem för ja vill inte heller så snabbt du vet. Ja känner mig glad, vet inte hur länge sedan de är som ja kände mig glad.. Ja hoppas ja får göra de nu,

Ja tycker om dig, så sjukt mkt och de vet ja att du vet..men vi tar de lugnt man vet aldrig vad som händer liksom, ja hoppas ja med får lite tur nu. Ska iaf be båda "gud som haver barnen kär" och "fader vår" ikväll som ja gjort den sista månaden.:P Hoppas på att de ger mig lite tur!!.

Ägg time--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar