lördag 3 januari 2009

alone?

Det är frågan, idag kommer de bli en depp blogg så för er som inte orkar läsa mer om mina bekymmer får göra nånting annat..:P
Ida är det inte någon bra dag, spelar ingen roll att de är lördag för ja gör ändå ingenting.Känner mig så sjukt ensam i denna stora värld man undrar ju ibland vart ens vänner egentligen är eller va de gör? finns ju tillochmed dem som inte hört av sig en enda gång för att kolla hur ja mår egentligen, kallar man dem vänner? Jag kan räkna dem på en hand, de som bryr sig de är ju sjukt. Jag har en depp dag, förstår verkligen inte vad de är du vill med mig? Ena stunden säger du att ja finns med i din framtid, du saknar mig och du tycker om mig för att i nästa stund inte gå att nå? Du ville att ja skulle ringa men de går ändå inte att komma fram till dig. Likadant idag va gör du egentligen? Jag blir så sjukt ledsen om du är med henne igen. Du vill inte att ja ska sluta tycka om dig, de har du sakt men ja vill inte vara någon reserv. jag vet inte ens om du har varit med henne för ja får inte tag på dig? Alla tänker nog, skit i honom nu Hanna.. Varför ska ja tycka om dig så mkt för? men lekeer du med mig nu, eller hör du inte av dig idag som du har lovat nae då får de va.. kan inte göra såhär mot mig själv längre.

Då måste ja bort härifrån så fort som möjligt, ja har mitt lilla rum men ingenting annat? ja gör ingenting på dagarna, tittar på tvn kollar på mobilen tusen ggr för att se om du har ringt eller skickat sms.. va är de för liv? Jag undrar va ja har gjort för att förtjäna de här ja undrar de verkligen. Var ja inte tillräckligt ledsen förra gången? Den här gången går inte ens att mäta med den gången, just nu så hade ja verkligen behövt mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar