tisdag 6 januari 2009

Tenta

åhh.. orka plugga till den här jävla tentan då, massa begrepp men ja börjar få lite mer info om allt tycker ja, börjar känna mig lite stressad inför den andra kursen med eftersom vi inte kan se studiehandledningen ännu. Mkt skumt! med tanke på att vi har seminarium efter två veckor, kan ju vara bra om ja hunnit läsa böckerna innan.:P
hela den här dagen har gått till att plugga, känner mig duktig men ja har mkt mer kvar känner ja.

Känner mig frusen med kan ju inte påstå att de är så himla varmt här hemma, ska nog ta mig en bastu har ja tänkt kanske läsa någon bok eller så. Länge sedan ja läste en vanlig bok iofs har ja inte tid med de egentligen men skönt o vila tankarna på nått annat än skolan, med etik och normer och värdegrund och allt va de heter.:S

Träffa gruppen igen på fredag, känns skönt o komma igång igen, kände mig inte så delaktig i slutet av förra året men jag hoppas jag kan ta igen de nu. Min grupp har varit snälla ändå och låtit mig vara med iaf. Måste säga att vi hade himla trevligt på vårn julfest med, tycker vi ska hitta på något sånt snart igen de var så roligt.

Kul att du kommer till mig imorn, du känns som en annan person och jag med för den delen. Jag hoppas this time att allt blir bra och att ja är glad!:)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar