tisdag 20 januari 2009

tisdag..

Idag är de tisdag, redan men jag var ju ledig igår. Hade introt idag på den nya kursen, lite små mysko kurs måste ja säga.:S förstår inte varför den här kan vara så lätt när den som var innan var så svår? men ja ska inte klaga, bättre så än åt andra hållet. Har varit ute i huset idag, har känt mig lite hängig hela dagen förut hade ja ont i magen men nu känner jag hur ja börjar få ont i halsen.:S Kan de komma så fort? Det var ju såklart inte bara ja i huset, han var ju där med såklart och han var oxå hängig men då fundera ja på om de kunde smitta så fort liksom. Men då! kanske bäst o sova ist så man mår bättre till imorn.. Tandläkarn på fredag med, känner inte att ja har råd med de just nu ska nog ringa återbud, även om vi får mkt extra pengar den här månaden ska ju mkt av de gå till räkningar o liknande. Så de lär nog inte bli så mkt över..:P jävla skit!

tycker synd om de som får gå nu från holmbo, hoppas de vänder nu ist all den här krisen så att alla fick ha kvar sina jobb.

Försöka, på test... Jag försöker lita på dig gör mig inte besviken.

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar