fredag 16 januari 2009

Fri dag..

Japp, idag är de fredag och jag har lång helg, den börja väl sådär måste ja säga har vaknat tusen ggr inatt och drömt drömmar ja inte har velat drömma, så då blir man ju inte direkt utvilad känner jag. gick upp vid 10 iaf, bra tidigt för att vara mig..:D efter de så hade ja tänkt åka ut till huset, var klar redan vid 12, men min bil jävel ville ju faan inte bli varm..:S kunde inte åka förrän kvart i 1.. så kallt de var skrapa som en idiot men de gick ju faan inte bort., de är ju inne i bilen med de kommer ju in fukt. Vi ska göra iordning bilen så fort som möjligt och sälja den och köpa en skit bil ist.. blir mkt bättre har inte råd att ha lånet på den nu när ja pluggar med, inte för mkt pengar i månaden direkt.. Fast den här månaden blir de något mer iaf, alltid något ju.. ska hitta mig ett sommar jobb med har ja tänk..

Väl ute i huset, börja ja städa bort julen helt och hållet. Har inga bra minnen av julen så de kändes jävligt skönt, upp med allt de gamla liksom..anledningen till att jag åkte ut var för att ja behövde internet och de funka ju inte här igår på den bärbara så jag åkte ut dit, men då var ju inte en sladd där som ja behövde så ja fick åka hem igen senare o hämta den..:P
mkt farande idag med andra ord.. Så senare kom han och vi åt mat o så, fixade iordning sen åkte ja hem och nu sitter ja här..:D försöker få august att fixa min blogg..:P undrar om han går med på de!..

bye för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar