onsdag 28 januari 2009

Onsdag kväll..

Längtar galet till fredag, vet att de "bara" är viken fest, men faan va roligt ja har haft de sista gångerna ute. Tagit kontakt med alla som jag inte pratat med på flera år, de känns jätte kul faktist och ännu roligare att Elin ska med mig oxå från norrk..:P Agge bagge kanske oxå ska med.. Tror förfesten är fixad iaf, faan så kul de ska bli!

Fick veta en bra och en dålig nyhet idag. Den dåliga var att ja inte klara tenta helvetet, blir lite ledsen för de faktist för jag vet att de inte var för att ja inte hade tränat för de hade ja verkligen. Men de var väl inte min dag de heller antar ja, blir lite jobbigt när de andra blir så glada för att de klara den men samtidigt skulle jag med blivit de i deras situation så ja är glad för dem.

Den braiga nyheten idag kan jag tyvärr inte skriva ut, men jag måste säga att ja är sjukt glad för er skull och hoppas ja med kommer få va med om de snart!

Pusspuss

1 kommentar:

  1. Tror jag vet vad det är för någon bra nyhet du skriver om:)

    SvaraRadera