tisdag 6 januari 2009

Värk

I min arm, har skrivit för mkt idag, eller pluggat för mkt så nu kan ja knappt skriva här på tangentbordet överhuvudtaget.:P Men de är väl ett bra tecken antar ja, gud vad det snöar ute med. Kommer nog vara rikigt med snö imorn kan ja tro, och jag som hade tänkt ge mig upp till biblioteket imorn och hämta en bok. Men de beror på hur kallt de är.

Känner mig snurr i skallen, kan inte skriva om de här för personligt liksom. Vill jag hålla för mig själv, har kollat efter lägenheter idag igen men jag kan ju inte påstå att de finns för många, måste ju bo hemma ett tag iaf så ja har råd med färjan resan och de vore u bra om ja kunde spara lite så ja har råd att åka utomlands i sommar med för gud så roligt de vore.

Fokuseringen i mitt liv just nu är iaf skolan, ja ska klara av den här jävla tentan.. Sen får ja ta mitt privatliv.

Jag längtar tills jag får barn, och tills jag gifter mig. Nu efter allt så har ja längtat nästan mer efter de även om de kommer dröja ett par år men ja längtar tills jag är lycklig. Jag längtar efter att vara den enda...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar