torsdag 3 juni 2010

Train =)

De är härligt, nu är ja klar med B-Uppsatsen, iofs kommer vi få att kompletera men de bryr jag mig inte om just nu. Antagligen så får alla komplitera så det är inget jag fokuserar på just nu =)
Sista dagen i skolan som vi hade något, förutom just seminariet med B-Uppsatsen som är samma dag som Linus tar studenten =P Men jag ska nog hinna, tur att jag pluggar i norrk iaf!

Mina kusiner ska hem då med, kul! Länge sen jag träffa dem nu.


Min tid i Spanien var jätte bra, de var jätte varmt och skönt. Sola och åt god mat som vi skulle, köpte mig ett par vrålsnygga klackar (som jag antagligen aldrig kommer kunna gå i) en väska, en parfym, och saker till min familj såklart. Gillade spanien, blir nog att åka dit igen, fast inte till alicante. =)


I helgen som kommer blir det lite grillparty hos mig tror jag. Vi ska bestämma lite inför midsommar. Härligt det är med sommar, trodde aldrig de skulle bli någon sommar, de gick så fort men nu är den här =) Massa vårkänslor i min kropp, glad hela tiden.. Och allt känns så jävla bra just nu, =)

Nu blir det att fixa iordning lite här hemma och senare även ut o sola ev, om jag får tid till det med!
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar