tisdag 8 juni 2010

Bubbla

Tänk vad livet kan vara bra =) Så himla glad att jag kom ur min bubbla som jag valt att kalla allt,. Jag mår så mycket bättre nu än jag gjort på ... nånsin? Vet inte! De känns bra =)
Är så sjukt glad över alla mina vänner, min familj o alla som står mig nära.. Värsta glädjeruset :p
Har ju funderat länge på min andra tatto, och nu tror jag att jag har lite tankar på hur de kan tänkas bli. Jag funderar på att göra ett ankare, ett ankare som inte ser ut som alla sjömännsankare :p Utan något mer som mig. Ankaret symboliserar min familj, Skepp-ankare-familj, ja ni fattar tror jag..:p Sen ska jag ha något mer runt omkring har jag tänkt, det däremot tycker jag är lite svårare. Tycker att ett ankare kan bli lite kalt, vill ev ha något som lindas om ankaret som symboliserar mina vänner. Ska be någon rita upp något åt mig. Ska ju iaf inte göra något nu när det är sommar, så jag kan sola och bada som alla andra, men efter sommaren blir de nog så..


Min förra tattuering gjorde jag som en symbol på att jag alltid kommer igen och är stark, det är typ den känslan jag vill åt nu med..:P De blir nog bra de här!

Nu ska jag faktist återgå till de härliga uppsatserna som jag ska läsa och opponera på, läsa min egen vore ju nått kanske.. Började på systembolaget igår. De gick bra men de ä mycket att kunna, skönt ändå att jobba nere i viken och att vara ledig varje lördag.. Ska göra ett schema till elin med nu på alla saker som händer i sommar, har ju varje helg uppbokad ! =) LOVE IT!



/H

1 kommentar: