tisdag 15 juni 2010

Förändring

Som ni ser så håller min blogg på att förändras, den är inte helt klar än heller. Jag är inte riktigt nöjd än =) Idag var de sista dagen som jag var inne i norrk med skolan på länge hoppas jag. Vi har kompletterat lite på vår uppsats, nu får vi hoppas att vi blir godkända och blir vi inte det så får vi ta det då =) Dagarna består mest av att jobba o så, dagarna bara går. Vi är ju snart inne i juli, fattar inte vad jag gör med tiden?

Var ute en sväng med sigge nyss, blev så arg på han. Idag var han inte alls så som jag vill att han ska vara. Han skulle bara på alla andra hundar o hällsa men en gång tillochmed morra han innan den andra hunden. Iofs var de en hund som har morrat på sigge förut men endå, blev galen pån. Det är inte lätt att ta hand om en sån stor hund själv. Jag försöker så gott jag kan! Blir lite sur på andra hundägare med som ska hålla på o belöna så fort de gått förbi oss och deras hund inte varit på sigge. Är de nått o belöna? vet inte! men nu ska jag iaf testa att ta med en leksak ut ist. Få se om de blir bättre med de. Han är ju superduktig annars, han har bara inte fattat de där med att man inte får hällsa på alla hundar. =)

Förresten så har jag köpt mig en gitarr av august. Häftigt! NU ska jag fan lära mig, ska bara få hem den först. Förresten så är nog midsommarplanerna klara nu iaf. Tror vi ska vara ute hos Julia. vi får se hur de blir med allt! Imorn blir de jobb o torsdag blir de jobb o fredag blir de jobb..:p japp ni vet ju vart jag är isf =D


/H

gitarr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar