torsdag 17 juni 2010

Magont

Idag är inte min mage med på banan, vet inte vad det är för fel.? vakna redan imorse av att jag hade ont i magen. Tänkte att det kunde vara den värken som många har en gång i månaden, men jag tvivlar. Jag har ont längre upp och det stramar upp i bröstet typ. De kommer i stötar typ. aj.


Ska inte klaga mer. De är fint väder, legat ute o solat lite men jag låg bara o tänkte på allt jag var tvungen att göra inne så de blev en kort visit ute ändå. Städat, varit ute med sigge o plockat en jätte stor bukett med en massa lila blommor. Har fyra olika buketter hemma nu! sommar i love it, och blommor med absolut =) Imorn blir de jobb igen, ska jobba hela dan till halv 7. Skönt att jag inte behöver gå upp så tidigt iaf, de är alltid nått =)


Massa fotboll o kolla på med, såg på argentina- sydkorea förut. Tror nog argentina kan vinna allting. De är så bra. =)


Förresten har vi planerat in helgen efter midsommar nu. Vi ska åka till liseberg =D jippi! Sova i tält med tror jag och gå på liseberg på söndagen, så roligt. Nu ska jag göra makaronipudding tror jag och vänta på sällskap =)..!



Kram o Hej!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar