onsdag 30 juni 2010

Midsommar =)

Vet att jag är dålig på att uppdatera men jag hinner inte. Det är så mycket annat som jag spenderar min fritid med nuförtiden. Jobbar en hel del nu ju, det är riktigt kul men de är svårt eftersom de är mkt nummer jag ska kunna i huvudet och så. De går bättre nu än vad det gjorde från början iaf =) Helgerna spenderar jag med mina vänner, vi har nästan nått inplanerat varje helg och de är ett sånt härligt gäng, vi är ju hur många som helst, super kul =)



Midsommar så var vi ute hos julia på Fångö i gryts skärgård. Vi kunde nog inte haft det bättre tror jag, bra väder och bra humör på alla och de var bara super kul =) den bästa midsommaren hittills. Midsommardagen var vi på grytsvarv och det var oxå super kul. Helgen som kommer så blir de liseberg, vi är ett gäng som åker nu med.. Ni ser, bara en massa roliga saker som inträffar för mig. Min lilla vovve bara växer och växer, 1 år är han ju nu. Idag när jag kom hem så hade han ätit upp min internetsbanksdosa och kortet som sitter i. De känns inte jätte kul med tanke på att jag måste åka in till Handelsbanken i sörping för att fixa det..:S



Funderar på om jag kanska ska baka lite kakor eller så? det får de nog bli!!





Ta hand om er!






Tycker om..



/H




1 kommentar: