lördag 12 juni 2010

Linus Student

Hej Hopp!

Gud, händer så mycket så jag hinner inte skriva här längre, men lite uppdatering iaf. =) I torsdags hade vi vårt slutseminarie på vår B-Uppsats. Jag var skapligt nervös vill jag lova, den här uppsatsen har vi ändå jobbat med under hela året. Jag tycker att seminariet gick bra, vi fick kompletera lite men de fick de andra också så de var helt okej.. =) Blir att fixa det på tisdag, alla andra dagar jobbar jag då =)Direkt efter skolan var de dags för Linus student. Han har ju pluggat till plåtslagare och gått på eber, så de var riktigt mycket folk. Tyckte de var ett konstigt utspring, för de sprang aldrig utan gick bara upp på en scen. Sen var de meningen att de skulle sjunga men de hördes ingenting.. Haha jaa. Linus har tur han, har fått jobb direkt nu efter plugget så han börjar redan på måndag. Alla andra i hans klass har också fått jobb.

Senare hem till mamma och pappa där hela min släkt och vänner samlades. Mina kusiner var hemma från norge, alltid lika kul att se dem. =) Igår så var de även tänkt att jag skulle följt med in till norrk på eftermiddagen men jag fick jobba över. Kunde inte säga nej heller, för jag behöver pengarna och nu är de bra att lära sig allt innan midsommarveckan! Fick stå i egen kassa för första gången igår med, de var de tidigaste någon stått vid en egen kassa sa de, så de tog jag som en komplimang!

Ikväll ska vi hem till Martinis på inflyttningsfest, blir superskoj! Elin och aggebagge kommer ner oxå, värsta är att jag har lovat alla att gå till systemet och köpa ut åt dem men nu kommer jag aldrig få med mig de hem? Måste fixa skjuts men pappa jobbar o linus är inte hemma..:S Så går de när man försöker vara snäll. Jag som inte ens behöver nått på systemet, aja men de har ja lovat att fixa så då gör ja de =)


Ha en trevlig helg!!


/H


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar