fredag 15 januari 2010

Sista arbetsdagen

Sista dagen i arbetsveckan och för mig då skolan. Idag hade vi två olika seminarier, bra att ha den skiten gjord. Gick bra tycker ja, var inte nervös för någon av dem. De är skönare nu sen ja klara tentan. F ligger o sover där nere, som varje eftermiddag ;) nae men många av dem. Funderar på vad vi ska göra senare idag, f hade pratat med sina föräldrar o ja med mina..:S Får se hur vi löser de där,..

vi funderar ju även hur vår boendesitation ska se ut framöver, De är ju inte någon kris med de än för snart är de ju vår o så, men ja vill inte bo här en till vinter. Helst av allt känner ja för att inte bo här omkring vissa dagar medan ja andra dagar känner att ja vill bo här..:S Konstigt om vi köper hus då kanske? aja vi väntar väl på de rätta huset isf.

veckan som kommer nu så är ja ledig alla dagar förrutom tisdag eftersom den andra kursen inte börjar förrän veckan efter. Får se vad vi hittar på under de dagarna, men de brukar alltid dyka upp saker ja ska göra.

Jag tycker de är ett hån Jag klarar mig utan,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar