onsdag 6 januari 2010

2010

gud, jag skriver aldrig blogg längre..:S hade min storhetstid för ett år sedan när jag inte gjorde annat än att sitta framför datan. Fast ibland kan jag känna en lust till att skriva, som idag då.:) Sitter ju ändå hemma o pluggar hela dagarna nu så. Nu är det 2010, så fort året har gått..:S förstår inte vart de tar vägen, och nu i mars har vi pluggat halv tiden, vilket känns jätte bra! så skönt.

Ganska trött på att bo i vårt hus nu, det är kallt och dragit överallt och hur mycket jag än städar så kommer de upp djur från alla håll.:S Jag känner att jag vill ha ett eget hem, som jag själv kan göra om och få som jag vill ha det. Köpa nya fina möbler som de flesta andra har..:S Man blir ju inte direkt rik på att vara student om jag säger så, men lika bra att jag pluggar nu så jag har en framtid inom ett yrke..:)
Förresten ska jag å mig en crosstrainer den här månaden, gissa vad nyårslöftet var..:p som för alla andra, nae men jag väl insätt att jag inte är någon ute person mer än att gå ut och gå med sigge men annars trivs jag bra inne. Därför tror jag att en crosstrainer kan göra jobbet för mig..:)

Nu ska jag fortsätta läsa en sjukt bra bok skriven av katerina januch eller hur hon stavar. systerskap, har läst hennes första med och de är så bra..!

Hanna <3

3 kommentarer: