måndag 11 januari 2010

inget vatten

Nae så är de när man bor på landet. En kille var här förut, de verkar som att vattnet är slut i brunnen, undrar vad som händer då? Skolan och förskolan har inte heller något vatten, inte så bra. Därför jag inte vill bo riktigt så här långt ut på landet, har jag försökt säga till F. men aja.

Nu är jag klar med portfolion, de känns underbart. Hoppas den blev bra för nu känner jag att jag har haft tid att lägga ner lite på den. I lördags var vi hos zara o andreas och åt tacos. Jätte trevligt, de har så fint. Blev lite dricka med så vi var rätt döda igår men de får vi ta. Imorn åker de till teneriffa, så avundsjuk,.:( vill oxåå! fast jag unnar de en resa.. =)

Vi får se kanske blir en resa för oss oxå eftersom frans inte får semester i sommar, så kanske runt april då när min kurs är klar. i HOPE!

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar