fredag 22 januari 2010

Helg!

Jag har ju haft ledigt hela veckan förrutom i tisdags men det är ändå något speciellt med helg. De kanske är för att F är hemma oxå och inte sover på kvällarna.:p
Förresten ska han till läkarn på tisdag, hoppas verkligen han gör de med..
Ikväll ska vi på skönero fest, hoppas de blir jätte trevligt. Första gången som jag träffar alla så här med och frans föräldrar ska oxå med. De blir roligt.

Har varit nere i viken och köpte kläder för mitt presentkort på valdixi. Hittade två par byxor eller jeans leggins. Skit bra, behövde nya byxor. Och sen blev de en tröja oxå som jag har dåligt med..=)

sen till ica, när jag ska åka därifrån håller jag på att inte komma loss. I den lilla backen, shit paniken börja komma. tur at de inte var nån bil bakom mig, backa ner och ta sats. självklart kom de ju bilar igen men nu tryckte jag mig längre fram, för att visa att jag inte kunde stanna i backen. Och när jag säger backen så tar jag i, hatar min bil..:S


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar