onsdag 20 januari 2010

Meet me halfway

Har långtråkigt som faan, klockan är halv 11 men jag är inte trött än,.
Såg på handbollen och de gick ju så bra som de gick sist..:S förstår inte, blir så sur. Så de blev andra avenyn istället. Fs favvo program som jag har blivit tvingad att se och nu börjat gillar konstigt nog.

Nästa vecka börjar nästa termin, men på nått konstigt sätt tycker jag bara att jag inte kommer nånstans..:S jag bara går omkring och väntar med att leva tills jag har pluggat klart känns de som. Vi har ju tittat på hus och så men ja vet inte om vi har råd med de just nu, för krasst som de är så är de ju så när man pluggar. Vänta två jävla år på de, känns inte så lockande....
Och barn... Jag älskar ju barn, har alltid velat ha de och de känns som att jag bara går omkring och väntar på att plugga klart nån jävla gång så vi kan skaffa familj..:S
Jag skulle bara vilja vara klar nu direkt och ha ett bra jobb och hus.. och få gifta mig,. men de kommer väl en tid för de med antar ja, även om jag vill att allt ska ske på en gång!!!!..:P


Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar