tisdag 27 juli 2010

Blåbär.

Nu i helgen har jag tänkt att jag och A ska ut och plocka blåbär. Det får ju bli på söndag, och då vet jag iofs inte alls hur jag mår men de är dags nu att börja plocka blåbär o svamp. I like it!



Snart dags för kräftor med, ska ha kräftskiva har vi tänkt. Vi har suttit och spånat lite kring de, skulle va riktigt kul att ha en riktigt stor kräftskiva med massa god mat. Får prata med mina vänner om det =)På tal om vänner så fick jag en ängel, ett ljus och en body lotion av min vän Martina nu i helgen. Så glad jag blev =)
Ensam hemma ikväll, a och a lanar:p men de går bra, ska ju ändå jobba hela veckan. Räknar ner dagarna till sillbordet nu. Gud så roligt de ska ja bli!!
Min bästa vän Elin och jag


Min Andreas

VI

/H

5 kommentarer:

  1. Så fina vi är=) Du betyder så mycket för mig <3

    SvaraRadera
  2. jaha så nu har elin blivit din BÄSTA vän alltså? ;)

    SvaraRadera
  3. August du kommer oxå alltid va min bästa vän, men man kan ju ha flera.:D

    SvaraRadera