söndag 25 juli 2010

Sommar

Härligt de är med en sommar, när allt känns så bra =)!! Bästa sommaren än så länge.



Jag har inte kunnat skriva på ett tag, varenda gång som jag försökt att lägga upp ett nytt inlägg på bloggen så har jag fått ett felmeddelande. De är massor som händer, något nytt varje helg men även i veckorna eftersom L och E bor här nere. Den här helgen som var var vi ute i fyrudden på kajkalaset. Dans i massor, däremot dåligt väder. Var helt kall och frusen när jag kom hem. Kul med titanix, blir mer dans till det om två helger. Först är de sillbordet som gäller som vi taggar till som fan, de ska bli så roligt!!


De är konstigt,det är som Erik Hassle sjunger " You don`t know what you got till you`re missing it alot". Tur att jag har lärt mig något av de iaf. Det är sorgligt.
De finns så mkt att skriva, är så glad hela tiden :) A bor här hos mig, vi har så jävla kul hela tin.

Jag är lycklig =)










/H

3 kommentarer:

  1. bra liv det låter som du har:) glad för din skull

    SvaraRadera
  2. Hehe tack snälla du! De är super bra! hoppas ditt liv är lika bra! =) ses snart!

    SvaraRadera