söndag 15 augusti 2010

Sjuk

Nu var det länge sedan jag skrev något här igen.. Jag har så mycket annat att göra, bloggandet blir bortprioriterat. Den här sommaren har varit helt underbar, har aldrig haft en så bra sommar! Jag hoppas att de kommer fortsätta nu in i den kalla hösten och vintern. Jag kan nästan sakna mörkret lite. Tända alla ljus hemma, och sen att få ta upp alla adventsljusstakar. =)
Fortsätter jag att uppdatera lika ofta som jag gjort så är de ju snart vinter..:p


Den här helgen har min mamma fyllt år. Hon fick en pajform i silikon och en ljuslykta av mig. Tror hon blev glad iaf. Min babe är iväg på bandycup men han kommer snart hem till mig =) Hans fel att jag är sjuk.. Han var de först, eftersom han blev så blöt på sonisphere och nu har jag fått skiten.. Trist när man väl är ledig en vecka. Eller ledig, ska ju läsa tre böcker men de ska jag nog hinna med. Skriva ett paper med på två sidor. Skönt iaf eftersom vi inte har lika mycket i skolan nu!!


Sommarjobbet på systemet har varit riktigt roligt och jag har lärt mig en massa nytt om bland annat viner =) Nu har jag även fått extrajobb där, så jag ska dit med mitt schema för skolan =) vet ju inte exakt hur de kommer att se ut än. Men vi får se! bra med extramoney, de behövs alltid!! Speciellt eftersom vi ska åka till ullared den här hösten. Kan bli uppemot tre gånger..:P Andreas och jag ska åka en gång, vi behöver vinterjackor och sånt, mamma och pappa ska åka en gång och sen såklart mina fyra skoltjejer. Vi åkte ju nu i våras och bestämmde då att vi även ville åka nu efter sommar!! Nu blev det lite uppdatering iaf!


/H

2 kommentarer:

  1. ulla ulla ullared, ulla ulla ullared!! jag röstar för en kryssning oxå.
    kram/ frida

    SvaraRadera