söndag 5 april 2009

Skit bil..:S

Sitter hemma hos elin, var fest här igår trevligt faktist vi var inte så många utan de blev en intim middag. Min skit bil fungerar inte, igår när vi var på max så gick en sladd sönder i kylaren. Det känns ju sådär kul, skulle ju åkt hem igår redan men det blev inte så.. Tur att elin hade en extra madrass annars hade vi fått sova på golvet..:S Men men så är de, får vi köpa en ny kylare med men de får väl gå.
Det som har hänt sedan sist är väl att jag klara omtentan. den som jag hade lagt ner mycket jobb och tid på. Men den andra klarade jag inte, känns inte så himla kul men jag hade inte räknat med något annat. HAde som sagt inte haft tid att plugga på den pga Björns flytt och frans pappas födelsedag.. Men jag får väl ta de nästa gång antar ja. känns som ja kommer i otakt bara för de andra i gruppen klara ju tentorna utan problem, så ja blir lite besviken men jag ska verkligen plugga på nästa tenta.. vill klara båda då!
Nu ska ja sluta klaga, vankas pizza här nu med, bra fylle mat.. så himla hungrig!
Pusspuss

1 kommentar: