torsdag 16 april 2009

night

hello.. länge sen nu igen, kommer mig inte för att skriva sitter så sällan vid datorn nu för tiden. Mycket i skolan nu med, så jag känner inte att sitta här efter skolan med. Idag var det en lång dag i skolan, men samtidigt så fick jag ut mkt utav de som vi gjorde där. Känns bra att jag inte har missat några föreläsningar eller intron. Har inte tänkt att ha några rester kvar över sommaren, så de ska ja sträva efter med. Har ju två tentor, och till de personerna som inte visste hur man kunde få IG på den tentan är jag ett bevis på detta, men samtidigt så vet ja att ja inte är dum i huvudet, hade bara inte tid att plugga ja prioritera annorlunda helt enkelt. Hade ju två tenor med en dag i mellan så de får man ta. Ville ju säga hej då till björn liksom. så ere!
Imorn är jag ledig, ska däremot städa hela dan för att på lördag ska jag o frans få besök utav en del folk, blir lite grillkväll.. Om ni vill komma får ni höra av er..:) Blir nog roligt hoppas ja, blev bestämt sent men vad gör väl de,,,

Sitter o lyssnar på linkin park, förr lyssna ja en massa på dem, de ä bra..
Ja håller tummarna för dig, du är inte värd de! k är skit!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar