tisdag 31 augusti 2010

Svampar!

Idag har både jag och Andreas varit lediga så vi passade på att åka och plocka svamp!

Fanns en massa svamp i skogarna, så det blir fler utflykter nu i veckan kan jag tro. Imorn är det dock skolan som gäller, ska ha en föreläsning och ett möte med min nya arbetsgrupp. På onsdag ska Lisa och jag fixa klart vår uppsats, skönt när den är färdig med. Sista dagarna på sommaren nu, men de har ju ändå inte varit något varmt nu direkt. Förut när jag var ute med sigge var de bara 10 grader..:( Höstluften tycker jag däremot om.


Min underbara Farmor är ute och går, är så imponerad av henne. Hon är i portugal och går en pilgrimsfärd på 80 mil, fatta 80 mil. Hon är så envis med så jag tvivlar inte på att hon inte kommer gå hela sträckan med, och jag som tycker det är jobbigt att gå i ett par timmar liksom..:P


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar