onsdag 25 augusti 2010

Skola

Nu är det igång med skolan igen, blandade känslor.. Hade velat ha sommar ett tag till men ja gillar hösten och vintern med, iaf ibland..:p Just nu längtar jag till vintern eftersom vi flyttar då! Saknar några tjejer från min förra grupp, känns konstigt utan dem =(
Idag hade vi iaf litteraturseminarium, det gick bra tycker jag. Konstigt att vi fick ett litteraturseminarium dan efter kursintro, och att vi skulle skrivit ett paper efter att vi läste tre böcker..:S Men nu är det gjort och nu är jag ledig i 5 dagar framöver..:D


Vi tog bilen in idag, om jag fick välja skulle jag vilja det varje dag men den ekonomin har jag inte..:p Vi tog en sväng förbi hageby med, maria behövde köpa kläder. Vi hamna på bebisavdelningen med, och nej jag kommer inte ha svårt att köpa kläder till mina barn..:p


Min babe är iväg och tränar nu, saknar honom redan fast han bara varit borta i en timme ungefär =) är stolt över honom, han ska göra en sak framöver men det får ja inte skriva om..:P



/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar