onsdag 18 augusti 2010

Höst?

Idag har jag haft en höstkänsla hela dagen, tycker det tillochmed luktar höst ute. Det kunde få vara sommar lite till men samtidigt så längtar jag in i mörkret. Jag gillar hösten. Jag gillar alla nya kläder som man får ta fram ifrån garderoben. Sen gillar jag luften på hösten, det är fint ute med =) Sen är de ju jul med och de kan jag prata om hur länge som helst men då tror jag inte ni läser mer av det jag skriver.. Älskar ju julen som alla vet..:p


Idag har jag och Sigge varit ute och lekt på en stor gräsplan,. Han valde att springa i ALLA diken så det blev en behövlig dusch för honom när vi kom hem. Funderar även på vart jag ska gå på hundkurs, för jag tror att det skulle vara bra för både honom och mig. Han och jag ska ju trots allt bo ihop i flera år framöver.




Skolarbetet då, en bok är iaf klar.. Skitbok. Nu är det två kvar, men de är nog inte lika jobbiga tror jag. Laga lite mat med, blir nog köttfärsgratäng idag tror jag. Funderar vad de är för fel på min facebook med, kommer inte in och har inte gjort det på hela dagen och nu börjar jag bli riktigt sur.. Beroende, nae inte ett dugg :P Nu lite bilder på en av mina två prinsar.. ;)






/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar