söndag 22 augusti 2010

Flytt =)

Är hemma i andreas lägenhet, åkte hit så snabbt så vi har glömt hälften av sakerna hemma hos mig. Sålde min soffa precis med, det gick oxå snabbt.. Hade knappt hunnit bestämma mig för om jag skulle sätta ut den eller inte och helt plötsligt var den såld..:p Vi kan ju ändå inte ha två soffor i lägenheten så de kanske var det bästa, och jag behöver pengarna..

Vi ska flytta.. Ska bli så skönt att få ett gemensamt boende. Det är så trångt att bo i en etta. Vi får en stor tvåa med, lika stor som mitt förra hus. Bastu med =) Blir skööönt.
Ska plugga mer ikväll med,även fast klockan är halv 9. Ska läsa klart böckerna helt så jag bara behöver skriva paper imorn. Längtar inte tillbaka till skolan nu, har bara varit ledig en vecka på hela sommaren. Jag tror däremot att det blir bättre så fort man har kommit in i allt igen, har ju bara 1½ år kvar så det ska jag orka med.

Cinderellakryssning med snart.. LÄNGTAR!!



Du kastar bort ditt liv...



/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar